معرفی انیمیشن | منم بچه مسلمان
  • کد مطالب: ۱۶۸۵۸۱
  • /
  • ۰۴ مرداد‌ماه ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۳

معرفی انیمیشن | منم بچه مسلمان

مجموعه برنامه‌ی «منم بچه مسلمان» یکی از تولیدات شبکه‌ی قرآن و معارف سیما در ۹۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای برای گروه سنی خردسال تهیه شده است.

عاطفه جوینی - مجموعه برنامه‌ی «منم بچه مسلمان» یکی از تولیدات شبکه‌ی قرآن و معارف سیما در ۹۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای برای گروه سنی خردسال تهیه شده است.

این برنامه با ساختار ترکیبی نمایشی به موضوعاتی همچون وضو، صدقه، بخشنده بودن، عیادت از بیماران، مسئولیت‌پذیری، صرفه‌جویی، اعتمادبه‌نفس، اتحاد و همدلی، کمک به پدر و مادر، و راست‌گویی می‌پردازد.

در این برنامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین صادق مقدسیان که روحانی جوانی است، در کنار یک مسجد، محلی را برای حضور بچه‌ها فراهم آورده است تا هنگام حضور بزرگ‌ترها در مسجد، بتوانند برای بازی و سرگرمی به این مکان بیایند و به قصه‌های او گوش بدهند.

آقا رحمان، مستخدم مسجد، هم که مردی مهربان و دوست‌داشتنی است به او کمک می‌کند. در این برنامه از همراهی شخصیت‌های عروسکی زنبور (ویزقوله) و مورچه (آقا مورچه)، اتفاقات جالبی رقم می‌خورد.

در ادامه، بازی‌های متنوع و مسابقه‌های متعددی برای کودکان حاضر در استودیوی برنامه طراحی شده و سعی شده است بچه‌ها بتوانند با کمک روحانی جوان، هم سرود بخوانند هم یک آیه از قرآن را حفظ کنند.

اگر دوست دارید همه‌ی قسمت‌های برنامه را یک‌جا داشته باشید، می‌توانید از سایت این شبکه به نشانی www.qurantv.ir آن‌ها را دانلود کنید و با فضای مجازی برنامه به نشانی bachemosalman_qtv@ در ارتباط باشید.

نام:
منم بچه مسلمان

سال تولید:
۱۴۰۱

کارگردانان:
مهدی نیک‌روش و میثم یوسفی

تولیدکننده:
شبکه‌ی قرآن و معارف سیما

پخش:
شبکه پویا

کشور:
ایران

زمان:
۴۵ دقیقه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.